ایلیاایلیا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

ایلیاجوون

نگرانى

1392/11/23 0:29
نویسنده : الهام
52 بازدید
اشتراک گذاری
ايليا جونم هنوز خيلى به من وابسته اى منتظر فرصتى كه كنار من بخوابى و موقع خوابيدن منتظر من مي شى تا منم بخوابم امروز حسابى إز دستت عصبانى شدم جلو tvخوابت برده بود بيدارت كردم برى تو تختت بخوابى يادت اومد تمرين رياضي تو انجام ندادي نشستى با كمك من سؤالا تو حل كرديم بعد خوابيدى هنوز من برات لقمه ميگيرم هر كى بهت ميگه بزرگ شدى جواب مى دى بلد نيستم به فوتبال خيلي علاقه دارى من وبابا جون سعى مىكنيم شما درگير اين ورزش نشى صبحا به سختى بيدار مي شى هرروز مى گى ميشه نرم مدرسه بد غذا هم هستى دو سه تا غذارو مي خورى اونم بى گوشت حسابى نگرانم هر پزشكى بردم گفته. اگر گرسنه بمونه خودش مي خوره اما هيچ وقت نشده جديدا خيلى با دقت تو مسائلى كه بهت مربوط نيست دخالت مىكنى اميدوارم همه نگرانى هاى من به مرور زمان حل بشه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیاجوون می باشد