ایلیاایلیا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

ایلیاجوون

ازمون ریاضی

1393/5/27 8:31
نویسنده : الهام
95 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم شنبه 18 مرداد ماه با معرفی خانه ریاضی توسط یک از دوستای بابا جون شما رو برای تعیین سطح بردم مسیرش به ما خیلی دوره بعد از ازمون 30 دقیقه که شما زودتر تموم کردی ازت خواستم برگه تو نشونم بدی ولی مخالفت کردی بعد از ازمون گفتن شما ثبت نام کنید بعدا مشخص می شه که مقد ماتی یا پیشرفته منم نمی خواستم مقدماتی ثبت نامت کنم اونا م کلی قصه بافتن که دوست داری با بچه های قویتر توی یه کلاس باشه من زیر بار نرفتم گفتن 1 ساعت منتظر باشین تا جواب تست و بدن بعد از اعلام 90 درصد زده بودی 2 تا غلط داشتی همه کسانی که توی اون اتاق بودن منتظر بودن شما چی کار کردی به خاطر اصرار من تو موسسه در ترم تابستون نفر اول شده بودی 700 نفر شرکت کننده داشته حسابی ذوق زده شدیم با اینکه می دونستم می تونی وانتظار 100 داشتم بهت افتخار می کنم بعد از ثبت نام برات یه سی دی گرفتم ولی تو دستگاهت کار نکرد بهم گفتی نباید از جای نامعتبر می گرفتیم سریع به خونه برگشتیم تا شما به کلاس شنات ساعت 5تا 7 برسی  

 

شما وباباجون این گل سرخ رو بدون مناسبت برام گرفتین شما اونو اوردی گفتی مامان من برات خریدم نه بابا عزیزم دوستون دارم اخر هفته با هم کلاسی مدرسه قرار پارک گذاشتیم حسابی بهت خوش گذشت پسر معلم تون گفتن کلی از بچه ها از مدرسه رفتن به خاطر بالا رفتن هزینه عکس از پارک ندارم رفتیم پارک پلیس

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیاجوون می باشد